الخميس، 2 يناير 2014

حصريا معجزة رهيبة للبابا شنودة


يقول ( م أ ص ) من الغردقة : عندي 20 سنة وكنت زعلان أوي عشان مش هاشوف قداسة البابا في التليفزيون في صلاة العيد زي كل سنة عشان اتعودت علي دة من و أنا صغير والعيد مش ها يبقي عيد غير لما أشوف البابا علي التليفزيون وهو بيصلي قداس العيد
ببقي مبسوط أوي , المهم قلت هطلع برة في أي كافية أحمل القداس علي اللاب وليلة العيد أشغلة و أتفرج علية زي ما اتعودت .
طلعت لقيت مساحتة كبيرة حوالي 300 ميجا وطبعا دة مع سرعة النت اللي في الكافية هياخد حوالي 4 ساعات , ما لقيت كدة كنسلت
التحميل قبل ما يبدأ تضايقت وروحت . امبارح قلت هاروح مكان تاني عشان أنزلة ويارب يكون النت أسرع بقي
روحت ولقيت النت أبطأ رحت كنسلت وروحت وأنا زعلان نمت وصحيت النهاردة وبفتح اللاب اتفاجئت في مكان الداونلودز أن القداس كامل بمساحتة الكاملة للبابا شنودة الثالث قداس عيد القيامة سنة 2011 اللي كنت عاوزة , ودة من رابع المستحيلات ان القداس يتحمل أصلا .
دة أنا كنسلت التحميل من 1% وقفلت اللاب ومشيت ازاي نزل ! شكرا يارب , وشكرا للبابا شنودة اللي مرضيش يحرمني من اني أتفرج علي قداس العيد بتاعة زي ماتعودت

رجــاء محبة نشرها عشان الكل يقرأ يقرأوها ويمجدوا اسم ربنا .......

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hostgator Discount Code تعريب : ق,ب,م