الثلاثاء، 26 نوفمبر 2013

معجـــــــــــزة منسية


بسم الاب والابن والروح القدس
اولا اعتذارى للبابا كيرلس السادس على تاخر نشر هذه المعجزة وهى انى كنت فى ثانيه ثانوى عام وكنت اتشفع بلبابا دائما وقت المذاكرة
ولكنى فى هذه الاثناء كانت امتحانات الثانويه صعبه لدرجه ما ولكنى حصلت على مجموع مقبول وعلى الرغم من ان هذا المجموع كان
جيدا جداا بالنسه لصعوبه الامتحانات ولكنى وقتها وغضبت وزعلت جدااا من الكل على هذا المجموع لانى فقدت الامل فى كل شى
وفى الكليات التى كنت اريدها ، ثم دخلت ثالثه ثانوى واكملت وايضا لن يقدر احد ان يستغنى عن شفاعات البابا كل حين وكنت
اطلبه كل وقت مذاكرة وقلت له ؛ انت عارف انا عاوز ايه وانت اللى هتتولى امرى في اللى انا عاوزه على الرغم من ان
مجموعى كان بعيد نسبياا ولكن اتيت الامتحانات وظهرت النتيجه وكانت جيدة واكثر مما كنت اتوقع وايضا نطلب
فى كل شى واذا بالتنسيق كان جميل جداا ومجموعى دخلنى الكليه وكان زيادة كمان بركه صلوات البابا تشملنا جميعا
ونطلب منه ان يسماحنا على تاخر نشر هذه المعجزة لانى قلت له ادينى مجموع كويس وانا انشر المعجزة
ولكنى وقعت فى اختبار ذكرنى بما كنت عليه واصبحت فيه الان نشكرك يا قداسه البابا وكن معنا ايضا
فى دراستنا اللى انت اختارتها لنا وفعلنا انت (شفيع الطلبه).....

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hostgator Discount Code تعريب : ق,ب,م